Model: FSC Żuk A 07
Lata produkcji: 1970 - 1998
Silnik: R4; OHV; 2120 ccm; 70 KM


Wydanie: IST Models


Seria: Auta PRL-u Złota Kolekcja  nr  5. /DeAgostini.
Waloryzacja


Seria: Kultowe Auta PRL-u nr 104. /DeAgostini



Samochód odróżniał się od poprzednika nowocześniejszym nadwoziem oraz praktycznymi rozwiązaniami w kabinie pasażerskiej i przestrzeni ładunkowej. Samochód wyposażony został w silnik S-21, mogło nim podróżować maksymalnie siedmiu pasażerów plus 350 kg bagażu. Żuk odniósł sukces na rynku zagranicznym, duża część z nowych samochodów trafiała na eksport, od 1970 r. samochód eksportowano także w częściach. W 1973 roku do produkcji wprowadzono wersję zmodernizowaną (oznaczana dodatkową literą M w nazwie), charakteryzowała się ona nową ścianą przednią kabiny oraz udoskonalonym systemem nawiewu.