Model: Porsche 911
Lata produkcji: 1963 - nadal
Porsche 911 to samochód sportowy klasy średniej produkowany pod niemiecką marką Porsche od 1963 roku. Od 2018 roku produkowana jest ósma generacja modelu.
Model: Porsche 930 Turbo (1974 r.)
Producent: Solido
Porsche 911 II zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1974 roku.
Samochód o kodzie fabrycznym 930 był tak naprawdę głęboko zmodernizowanym poprzednikiem, od którego odróżniał się m.in. usztywnioną karoserią, nowym, masywniejszym
pasem przednim z zabudowanymi zderzakami, a także przemodelowanym tyłem z równie odmienionym kształtem zderzaków. Samochód wytwarzano w wielu wersjach wyposażeniowych, a także - podobnie jak
pierwszą generację - również oferowano jako coupe, kabrioleta i targę.
Produkcje zakończono w 1989roku.
Model: Porsche 996 Carrera (1997 - 2006)
Producent: Cararama / Hongwell
Porsche 911 V zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1997.
Pojazd zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1997 roku. Model 996 otrzymał bardziej opływowe nadwozie, nowy charakterystyczny przód (przednie lampy) zespolone z kierunkowskazami, wzmocnione silniki, lepsze hamulce i jeszcze bardziej udoskonalony napęd na 4 koła.
Podstawowe modele Carrera i Carrera 4 otrzymały nowy, chłodzony cieczą silnik sześciocylindrowy w układzie bokser, umieszczony z tyłu, o pojemności 3.4 l i mocy 300 KM oraz w wersjach S o pojemności 3.6 l 320 KM.
Model: Porsche 996 Turbo Polizei (1999-2006)
Producent: JoyCity
Określana jako topowa wersja 911 piątej generacji. Prawie od początku istnienia tego modelu wyposażana w silnik z doładowaniem. W tym przypadku jest to lekko zmodyfikowany silnik z poprzednika o pojemności 3,6 l i 420 KM w wersji Turbo oraz 450 KM w wersji Turbo S, która weszła do produkcji kilka lat później.
Model: Porsche 911 GT2 RS (2018 r.)
Wydanie: Street Fire / Bburago
Porsche 911 GT2 – sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche od roku 1993 w oparciu o model Porsche 911 Turbo. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano turbodoładowanych silników B6 o pojemności 3,6 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Obecnie produkowana jest trzecia generacja modelu w oparciu o 911 (997).
Wersja RS to najmocniejsze drogowe Porsche 911 w historii. Najszybsze fabryczne tylnonapędowe auto na Nürburgringu. 700 KM na tylnej osi generowane przez 3,8-litrowego boksera twin turbo.