Model: FSO Warszawa 203T/223T i 204T/224T
Lata produkcji: 1965 - 1973?
Model: FSO Warszawa 203T
Seria: Kultowe Auta PRL-u: Wydanie Specjalne / DeAgostini
Warszawa TAXI od DeAgostini to model poprawny. Jednak gdy poznamy historię prawdziwej taksówki okazuje się że ma dużo braków. Model nie posiada bagażnika dachowego czy szyby dzielącej wnętrze auta. Jest to tak naprawdę konwersja zwykłego sedana z galeryjką i kalkomanią.
Model jest dostępny na stronach aukcyjnych.
Model: FSO Warszawa 203T
Lata produkcji: 1965-1969
Silnik S-21: R4; OHV; 2120 ccm; 70 KM
Model: FSO
Warszawa 223T
Lata produkcji: 1969-1973?
Silnik S-21: R4; OHV; 2120 ccm; 70 KM
Model: FSO Warszawa 204T
Lata produkcji: 1965-1969
Silnik M-20: R4; SV; 2120ccm; 50 KM
Model: FSO
Warszawa 224T
Lata produkcji: 1969-1973?
Silnik M-20: R4; SV; 2120ccm; 50 KM
W roku 1965 w ofercie FSO pojawiły się Warszawy z "T" w nazwie. Ponieważ taksówkarze najchętniej wybierali Warszawy, fabryka na Żeraniu postawiła stworzyć auto dedykowane dla nich. Auto już seryjnie miało pełne wyposażenie typowe dla TAXI. Ciekawostką była szyba z tworzywa oddzielająca kierowcę od klienta oraz bagażnik dachowy. Auto było cięższe o blisko 50kg co przełożyło się na większe zużycie paliwa.
Wersja "T" miała montowane oba żerańskie silniki: M-20 i S-21. Po 1968 auta nadal produkowano już jako 223T i 224T jednak nie zbyt długo gdyż nie przypadły one
taksówkarzom do gustu.