Model: FSO Warszawa 201/202
Lata produkcji: 1960-1964
Seria: Kolekcja PRL-u / Daffi.
Jak każdy model/zabawka dostępny na stacji benzynowej lub drogerii ma swoje wady. Najbardziej kuje po oczach brak chromowych ramek
świateł przednich, brak wycieraczek (mamy tu odlew na szybie), namalowane tylne światła.
Na plus przemawia ładna sylwetka modelu i ładne kolory lakierów. Producent zapewnia że do malowania użyto lakierów samochodowych. W tej cenie można już kupić lepiej
wykonany model garbuski od DeAgostini, jednak wersję 201/202 dostaniemy tylko od Daffi.
Moje Warszawy dostały tablice rejestracyjne z epoki oraz pomalowane na biało felgi aby odróżnić je od kapsli.
Model: FSO Warszawa 201
Lata produkcji: 1960-1964
Silnik: R4; SV; 2120 ccm; 55 KM (M-20)
Model: FSO Warszawa 202
Lata produkcji: 1962-1964
Silnik: R4; OHV; 2120 ccm; 70 KM (S-21)
Model 201/202 jest trzecią odsłoną Warszawy i ostatnią garbuską z FSO. Od poprzedniczki M-20/57 (Warszawy 200) odróżnia ją przede wszystkim brak stylizowanej
rakiety na masce. Warszawa 201, produkowana od 1960 roku, ma pod maską stary silnik M-20. Natomiast od 1962 roku do Warszawy trafia nowy silnik górnozaworowy S-21. Jest to jedyna różnica między
modelami 201 i 202.